HABERLER
01-01-2010 23:59

BEYAZ MASAYA GELEN 454 ŞİKAYET ÇÖZÜMLENDİ

BEYAZ MASAYA GELEN 454 ŞİKAYET ÇÖZÜMLENDİ

Düzce Belediyesi, 4 günlük Ramazan Bayramı tatili boyunca ‘Beyaz Masa´ya gelen şikayetlere nöbetçi ekipleriyle cevap verdi.

Düzce Belediyesi, 4 günlük Ramazan Bayramı tatili boyunca ´Beyaz Masa´ya gelen şikayetlere nöbetçi ekipleriyle cevap verdi.

Düzce Belediyesi, vatandaşların huzurlu bir Ramazan Bayramı geçirmesi amacıyla bayram tatilinde de mesai başındaydı. Oluşturduğu nöbetçi ekipleriyle sahada olan Düzce Belediyesi, 4 günlük Ramazan Bayramı tatili boyunca 153 telefon hatlı Beyaz Masa´ya gelen şikayetlere kısa sürede cevap verdi. Bayram tatili boyunca Düzce Belediyesi´ne gelen şikayet telefonlarının büyük bir kısmı ise Zabıta Müdürlüğü, Fen İşleri Müdürlüğü ve Ulaştırma Müdürlüğü ile ilgiliydi. 153 Beyaz Masa Hattına Zabıta Müdürlüğü´nün görev tanımları arasında yer alan 454 şikayet telefonu geldi. Vatandaşlardan gelen 454 talebin tamamına yakını Düzce Belediyesi Zabıta Müdürlüğü´ne bağlı nöbetçi ekipler tarafından çözüme kavuşturuldu.