BEYAZ MASA 7/24 ÇALIŞIYOR
Vatandaş ile Düzce Belediyesi arasında köprü vazifesi gören ALO 153 Beyaz Masa gelen tüm talep ve şikâyetleri anında ilgili birim müdürlüklerine aktarıyor. Güçlü altyapısı ve deneyimli personeli ile hizmet veren birim, özellikle ağır kış şartlarında gelen taleplerin çözülmesi konusunda büyük çaba sarfediyor.
Düzce Belediyesi ALO 153 Beyaz Masa birimi, Düzcelilerle hem yüz yüze hem telefon ile hem de dijital ortamda iletişim kurarak sorunların bir an önce çözülmesine katkı sağlıyor. Belediye merkez hizmet binası ve Bahçeşehir hizmet binasında bulunan Beyaz Masa ofislerinde vatandaşlar her türlü belediye iş ve işlemleri, şikâyetlerini ve taleplerini kolaylıkla iletebiliyor.
7 gün 24 saat esasına göre özveri ile çalışan Beyaz Masa personeli, güler yüzü ve çözüm odaklı anlayışı ile vatandaşlara kılavuz oluyor. Vatandaşlardan alınan sorun ve talepler anında birimlere iletilerek sorunun çözüme kavuşturulması sağlanıyor.
VATANDAŞ İLE BELEDİYE ARASINDAKİ BAĞI KURUYOR
Beyaz Masa, talep ve şikâyetlerin ilgili birimlere iletilerek sorunların yerinde çözümü başta olmak üzere doğru ve etkili iletişim teknikleriyle Düzceliler ile Belediye arasındaki bağın en büyük temsilciliğini yapmaya devam ediyor.