HABERLER
28-08-2019 23:59

VATANDAŞIN TALEBİ KARŞILANDI

VATANDAŞIN TALEBİ KARŞILANDI

Düzce Belediyesi Whatsapp İhbar Hattına gelen talep ve şikayetleri anında çözüme kavuşturuyor. Kalıcı Konutlar Bölgesinde yaşayan engelli vatandaşın rampa talebi Fen İşleri Müdürlüğüne bağlı ekiplerce karşılandı.

Düzce Belediyesi vatandaş odaklı hizmet anlayışı çerçevesinde çalışmalarına devam ediyor. Dezavantajlı grupların ihtiyaçlarına daha hızlı şekilde cevap veren ekipler, Whatsapp İhbar Hattına iletilen şikayet talepleri belirlenen plan kapsamında karşılamayı sürdürüyor. Kalıcı Konutlar Bölgesinde yaşayan engelli bir vatandaşın bina girişine rampa yapılması yönünde ilettiği talebi değerlendiren Fen İşleri Müdürlüğü talep edilen bölgeye ekip yönlendirerek talebin karşılanmasını sağladı.