‘ALO 153’ İLE VATANDAŞLARIN ŞİKAYET VE TALEPLERİ ANINDA ÇÖZÜLÜYOR
Güçlü altyapısı ve deneyimli personeli ile Düzce Belediyesi ve vatandaşlar arasında köprü vazifesi gören ‘ALO 153 Beyaz Masa’ yılın ilk 4 ayında 31 bin 979 çağrıya yanıt verdi.
Düzce Belediyesi’nin kurum hizmetlerinde kaliteyi artırmak ve hızlı çözüm üretmek amacıyla hayata geçirdiği “ALO 153 Beyaz Masa” birimi, belediye ile vatandaş arasında köprü vazifesi görüyor.
Belediye merkez hizmet binası ve Bahçeşehir hizmet binasında bulunan Beyaz Masa Ofisleri ile, hem telefonla, hem yüz yüze, hem de dijital ortamda iletişim kuran Düzceliler, şikayet ve taleplerini kolaylıkla iletebiliyor. Vatandaşlardan gelen şikayet ve talepler ise anında ilgili birimlere iletilerek, kısa sürede çözüm sağlanıyor. Beyaz Masa personeli, vatandaşların belediye ile ilgili her türlü iş ve işlemlerinde de kılavuzluk ederek, sorunların ivedilikle çözülmesini sağlıyor.
7 gün 24 saat esasına göre özveri ile çalışan Beyaz Masa, 2024’ün ilk 4 ayında yapılan çalışmalarla ilgili istatistikleri paylaştı. 1 Ocak-25 Nisan tarihleri arasında Beyaz Masa’ya toplam 31 bin 979 çağrı gelirken, bunlardan 16 bin 220’sini talepler oluşturdu. Tamamlanan 13 bin 854 talep ile ilgili muhataplarına geri dönüş yapılırken, 9 bin 830 giden çağrı da kayıtlara geçti.
En çok talebin geldiği birimler ise kanal açma ve kuyu çekme işlemlerine yönelik Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü, Fen İşleri Müdürlüğü, Zabıta Müdürlüğü ve Veteriner İşleri Müdürlüğü oldu.