HABERLER
21-12-2015 23:59

1929 ŞİKAYET DEĞERLENDİRİLDİ

1929 ŞİKAYET DEĞERLENDİRİLDİ

Düzce Belediyesi, ‘Beyaz Masa’ bürosu tarafından 10 ay içerisinde 1929 adet şikayet değerlendirmeye alındı. 24 saat üzerinden kesintisiz çalışan Beyaz Masa’ya gelen şikayetlerin yüzde 90’ı çözüme kavuşturdu. Kalan kısmı ise konularına göre işlem sırasını bekliyor. Beyaz Masa’ya gelen şikayet ve öneriler bilgisayar ortamında on-line sistemiyle anında çevrim içi haline dönüştürülerek kayıt altına alınıyor.

Düzce Belediyesi, ‘Beyaz Masa’ bürosu tarafından 10 ay içerisinde 1929 adet şikayet değerlendirmeye alındı. 24 saat üzerinden kesintisiz çalışan Beyaz Masa’ya gelen şikayetlerin yüzde 90’ı çözüme kavuşturdu. Kalan kısmı ise konularına göre işlem sırasını bekliyor. Beyaz Masa’ya gelen şikayet ve öneriler bilgisayar ortamında on-line sistemiyle anında çevrim içi haline dönüştürülerek kayıt altına alınıyor.

Vatandaşların bizzat ya da telefon ve yazılı dilekçeyle belediyeyle iletişime geçtiği büro olarak çalışan Beyaz Masa 24 saat kesintisiz hizmet veriyor. ‘Beyaz Masa’ya bildirilen şikayet ve öneriler, ilgili konuya göre belediye hizmet birimlerine ulaştırılarak çözümlenmesi sağlanıyor. ‘Mini Belediye’ olarak görev yapan ‘Beyaz Masa’  ya 10 ay içinde 1929 bildirim yapıldı. Bunların yüzde 90’ının  çözüme kavuşturulduğu bildirildi. Düzce Belediyesi Yazı İşleri Müdürü Samim Yavuz, Beyaz Masa’nın Cumartesi ve Pazar günleri de mesai yaptığını belirtti ve şu bilgileri verdi “ Hafta içi mesai saatlerinde vatandaşların şikayet ve başvuruları için 3 personel görev yapmaktadır. Hafta sonları da 4 ayrı personel vardiyalı olarak çalışmaktadır. Tüm şikayet ve başvurular bilgisayar ortamında on-line sistemiyle anında çevrim içi haline dönüştürülerek kayıt altına alınıyor ve takip ediliyor. Zabıta müdürlüğünü ilgilendiren konularda 10 ay içinde 788 başvuru yapıldı ve 746’sına cevap verildi. Kalan kısmı ise işlem aşamasındadır. Yine Veteriner müdürlüğüne ilişkin 130 başvuru yapıldı ve 118’ine cevap verildi. Cevaplandırılmayan başvurular, işlem aşamasındadır. Tamamlandığında bildirim yapılacak. Tüm şikayet ve başvurular kayıt altında alındığı için cevaplandırılmaması mümkün değildir’